вторник, 20 декабря 2011 г.

პროექტი


პროექტის სახელწოდება
წყლის თავისებურება
პროექტის აქტუალობა
ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა ჰიპოთეზირების უნარის განვითარებას
პროექტის მიზნები
მოსწავლეებმა  უნდა გაიგონ როგორ იცვლება ტემპერატურის ცვლილებისას წყლის სიმკვრივე
მონაწილეთა ასაკი
15-16 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
3 დღე
მოსალოდნელი შედეგები
მოსწავლეებმა უნდა გაიგონ როგორ ნაწილდება წყალი ტემპერატურის მიხედვით ღრმა წყალსატევებში
საჭირო რესურსები
კონკრეტული წყაროების დასახელება.ფურცლები.ფოტო აპარატი.
წიანასწარი ცოდნა
წყალი სხვადასხვა აგრეგატულ მდგომარეობაში.წყალი ბუნებაში.
საგანი და პროცედურები
ფასდება ინფორმაციის მოძიება,მსჯელობა მოდელირება,კომუნიკაცია.
პროექტის მსვლელობა
Iაქტივობა
ხდება მოსწავლეთა დაყოფა სამ ჯგუფად,პირველ დღეს ერთ  ჯგუფს ევალება მოიძიოს ინფორმაცია წყლის ცირკულაციის შესახებ, II ჯგუფს წყლის შემადგენლობაზე,ხოლო III ჯგუფს წყლის ბინადრებზე ინფორმაციის მოძიება.
IIაქტივობა
IIდღეს ლაშქრობის დაგეგმვა ლაჯანურ  ჰესის წყალსაცავთან.
IIIაქტივობა
III დღეს ლაშქრობის განხორციელება.სურათების გადაღება.
კავშირი ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
გაიღრმაონ ცოდნა სიმკვრივეზე,გაარკვიონ სიმკვრივის დამოკიდებულება ტემპერატურაზე.
პროექტის ხელმძღვანელი
გიული მახარობლიძე
ელ. ფოსტა
giulimaxaroblidze@gmail.vom
ვებ-გვერდი/ბლოგი
www

Комментариев нет:

Отправить комментарий